Gäster och dålig disciplin = + 1,5 kg

Har haft långväga gäster hemma och dessutom tillbringat flera dagar på släktträff. Gjorde ett halvhjärtat försök att hålla mina deffdagar, men det är svårt när man har huset fullt av folk. Som dessutom äter olika saker: vegetarisk, barnmat, fikabröd, etc …. Sen tycker jag det är lite svårt att låta bli vinet när jag har gäster och sommarkvällarna är varma och sköna och det är semester.

Idag ska jag i alla fall stålsätta mig. Mina gäster stannar ytterligare en vecka.  Sen ska vi fara runt och hälsa på kompisar, så jag måste helt enkelt klämma in mina 500-dagar däremellan. Jag tänker inte sabba allt nu jag trivs så bra med min nya vikt och nästan är i mål.

gultkort

Kommentera

