Två steg fram, ett steg tillbaka

Det var ett tag sedan sist. För två veckor sedan visade vågen fantastiska 77,2 kg. Ett all time low på mer än två år. Dock måste sägas att detta var efter ett omfattande toalettbesök. Men jag har otroliga viktvariationer. Förmodligen beroende på maginnehåll och vätska i kroppen. Jag väger mig alltid på morgonen, innan frukost. Jag går inte på toa varje dag och det kan gå 3-4 dagar mellan gångerna.

Jag börjar bli lite lätt frustrerad. Försöker påminna mig själv om att det finns en hälsoaspekt i detta också, men men …

arg

Här kommer en liten viktredovisning, det är inte mycket lön jag får för mödan ….

  • 21/3: 79,8
  • 7/4: 79,6
  • 17/4: 79,4
  • 19/4: 79,1
  • 20/4: 78,3
  • 25/4: 78,5
  • 26/4: 77,2🙂
  • 4/5: 78,1

Midjemåttet har dock minskat med 3-4 cm och kläderna sitter betydligt lösare. Men det är ju för trist att det ska vara så segt med vikten.

Kommentera

